חפש בבלוג זה

יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

מצב רוח רע שהתפוגג בעזרת "אל גאוצ'ו"

אתם מכירים את הימים האלה, שמהרגע שקמתם בבוקר ידעתם שהיום הזה הולך לאבדון? אז כזה היה אותו יום ראשון.לא משנה שקניתי שמלה חדשה (שכידוע, רכישת בגדים היא פעולה מטהרת ומזכת כל נפש חיה), לא משנה שאני מוזמנת לאירוע כיפי במיוחד- הסתובבתי שמוטת פנים, עם מבט של "תעזבו אותי", ופיזרתי חיוכים בקמצנות, כיאה לפרסיה למחצה.(החצי השני הוא גרמני, אם תהיתם).





אז ברגע שהגעתי לאירוע של "אל גאוצו", החיוכים החלו להפציע תדיר, גם בגלל החברה הנעימה, גם בגלל כנרת והקולגות שלה (אין, מותק. אני אזכיר אותך בכל פוסט:)) וגם בכלל המלצריות החביבות שאחזו במגש עם אמפנדות פריכות, שרק גרמו לרחשי הבטן שלי להתעצם ולהשמע כמו מדיח כלים מקולקל .




באירוע עצמו נכח מנכ"ל "אל גאוצ'ו", ברנרדו בלחוביץ', שהסביר לנו על המהלך הבא של החברה- הכנסת מוצריה לסופרים. לא עוד סטייקים מוזרקים ומלאי כימיקלים מפרות ישראליות (שאותן אני אוהבת מאוד אבל אעפס, יש להן מתחרות טעימות יותר, למזלן), אלא על שלל מוצרים –צ'וריסוס, קבבונים, אנטריקוט והמבורגר, כולם-כולם מיוצרים מבשר מיובא – מדרום אמריקה כמובן.(האם ידעתם שבאורוגוואי ישנם 3 מיליון אזרחים, אבל 16 מיליון ראשי בקר? מי קונה לי כרטיס טיסה? קדימה, אך תתביישו..)




בעודי שאני לוגמת מהקולה שלי, ומקללת את מזג האוויר הנורא (שוב להזכיר, אני מתעבת את אוגוסט, ובמיוחד בצהריים) ומרגישה את מוחי זולג, שמתי לב ששאר הבלוגרים שמים פעמיהם אל עבר הגרילמנים.מיד חמסתי את הצלחת ורצתי אחוזקת אמוק, בחנתי את הבשר והגרילמנים וספקתי ידיי בהנאה.אט-אט החלה צלחתי להתמלא –נתחי בקר שאיני זוכרת את שמם, אנריקוט מדמם (שהיה שיחוק מדהים!!), קבבונים (שהיו לטצמי מלוחים מדי, אולי זה בגלל מגבלות הכשרות.), צ'וריסוס, שהיה נחמד מאוד ובהחלט מהווה שידרוג לכל מה שאפשר לקנות היום בסופרים והמבורגר חביב ביותר.


שהגעתי לדוכן הצ'יפס נשאלתי ":תרצי צ'יפס או תפוחי אדמה בנייר כסף?", "ציפס!!ציפס!!" עניתי בלהט.ושהבחורצ'יק שם לי מעט צ'יפס על הצלחת – פקדתי עליו לשים לי עוד. והרבה.הוא חייך.למזלו.

אני מכורה לצ'יפס. למישהו שיש עצות לגמילה?








שהסתיים האירוע, קיבלנו שלל מוצרים לשם התנסות בבית.ניסיתי את הצ'וריסוס בבית, היה חביב, אני לא מחובבות המוצר הזה אז קשה לי לשפוט לכאן או לכאן. הקבבונים היו כיפים, נוטפי שומן אבל שוב, מומלחים יתר על המידה..) והאנטריקוט...למישהו יש גיגית לאגירת הריר שנוטף פה?או שמא אסור לי לאיזה אתר עתיקות ביזנטי ואתיישב בתוך גת?)


וכך נראת גת, למי שתהה(נכון מקסים?)


  

ואלו מוצרי אל גאוצ'ו:



ועכשיו ספרו לי, איזה נתח אתם הכי-הכי אוהבים.




תגובה 1:

  1. אין שום דבר רע בלשפר מצב רוח עם אוכל - במיוחד עם אל גאוצ'ו. הכי חשוב זה שאוכלים טוב וגם לא שוטפים כלים אחרי זה, שזה בכלל משפר מצב רוח :)

    צלחות קורנינג

    השבמחק